donderdag 6 juli 2017

Elke dag geen lach(2)


6 opmerkingen:

  1. ....En die zijn te zien via het darmstelsel?
    Ik zou en andere tandarts nemen, deze heeft geen degelijke medische achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gauw een tandarts mij daar over gaat berichten ben ik er weg denk ik. Hij steekt zijn neus maar ergens anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, da's nog eens handig!
    Ik moet zo naar d etandarst... zal even vragen of ze iets verder wil kijken! Hahaha...

    Groetjes, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een kenner..of toch niet Lutje ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat scheelt een bezoekje aan de dokter, handig toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben deze morgen naar de tandarts geweest en dat heeft ze niet gezegd. Ben ik er zo erg aan toe ?

    BeantwoordenVerwijderen