dinsdag 13 juni 2017

Elke dag geen lach(2)


10 opmerkingen:

  1. Tja vreemd, ik kon hem al de eerste keer gewoon goed verstaan.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Lutje en een heel fijne week gewenst.
    Woehaha, bedankt voor mijn eerste lach van de dag, waar haal je het toch allemaal vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha nou, je zou maar gek staan te kijken denk ik. Aan de andere kant, je weet nooit of het echt de hond is die opneemt of een grappenmaker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haaa.... geweldig!
    Wat een toffe hond...
    Die wil ik wel een keertj uitlaten...

    groetjes!
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's pas duidelijke taal, nietwaar ?
    WAF !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stel je voor zo'n dier gaat praten... Ik moet er niet aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mag ik die hond een keer lenen? Laat ik 'm onze voicemail inspreken (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super hond,ik hoop dat het bij waf blijft,je weet het maar nooit.
    groetjes............

    BeantwoordenVerwijderen