zondag 21 mei 2017

Elke dag geen lach(2)


8 opmerkingen:

  1. Goede zonnig zondag Lutje, hopelijk moet jij niet werken zodat je er ten volle van kan genieten!
    En hihi, wat een heerlijke, grappige cartoon alweer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke plaatje om te zien. Het is mooi weer. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal alvast beginnen met enkele bewegingen. Mooi gedaan, Lutje. Geniet ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe mij die oude variant maar.

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat wordt een beetje oefenen
    ik zie dat je de late hebt ... dus je bent nu nog aan het werk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben niet zo voor die nieuwe dingen Lutje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je moet toch wat om niet ik de kramp te schieten.

    BeantwoordenVerwijderen