woensdag 1 februari 2017

Positief denken


6 opmerkingen:

  1. Interessant. . . Pas een artikel over gelezen. Een passimist ziet het leven realistischer dan een optimist, want die ziet lle problemen te zonnig in, en komt daardoor vaker voor problemen te staan.
    Een pessimist denkt: wat een pest-die-mist en een optimist denkt: het trekt op-die-mist. . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ja, Lutje,

    ik ben een echte optimist.
    Ik heb het inderdaad wel eens fout, maar een lol dat ik dan heb...

    Groetjes!
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik probeer er altijd het beste van te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat weet ik nog niet zo zeker, als pessimist weet je dat de dingen snel voorbij gaan en dat er waarschijnlijk altijd een addertje onder het gras zit waar je dus voor moet oppassen...

    BeantwoordenVerwijderen