vrijdag 14 oktober 2016

Elke dag (g)een lach (2)



6 opmerkingen:

  1. Daarom ga ik gewoon niet naar de kapper.. die zijn niet te vertrouwen..

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb een kapster die ook iedere keer andere gedachten heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb altijd dezelfde kapper die mij helpt. Dan weet je zeker goed zit. Daar op plaatje is zeker niet te vertrouwen zeg. Pfff...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kappers zijn soms echt vre-se-lij-ke mensen. En waarom ze het altijd tekort knippen is mij een raadsel. Gelukkig heb ik steeds dezelfde die precies weet wat ik wil.
    Fijn weekend @->-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig valt mijn kapper beter mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga daarom ook al jaren niet meer naar de kapper. Lang haar staat me trouwens beter dan kort.

    BeantwoordenVerwijderen