vrijdag 1 juli 2016

? wat is hier niet juist?



7 opmerkingen:

  1. Goede morgen Lutje. Ik zie het maar niet, ondanks het feit dat ik doorklikte. Hopelijk kom je snel met de oplossing want ik ben reuze benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk tweede dames boven links niet klopte... Ik weet eigenlijk niet zeker. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ehhhh... geen idee Lutje!
    Ik zie niets wat niet juist is.
    Gave foto!

    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben voor de tweede keer komen kijken, en ha, nu zie ik het: waar komt dat hand op die schouder vandaan? Heel spooky inderdaad Lutje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De dame links onder staat er twee keer op. Denk ik, want was het eerste wat me opviel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die hand op de schouder van de dame rechts.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die hand op de schouder klopt wel niet

    BeantwoordenVerwijderen