vrijdag 8 juli 2016

Geniet van je verlof, want voor de meesten begint dit vandaag


6 opmerkingen:

  1. Ik moet nog even wachten maar er schommelen toch al vakantie woorden in mijn hoofd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor de meeste mensen?
    Ikke pas na de Nationale Feestdag ze, Lutje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor mij nog 4 werkdagen tegaan ,maar we raken al in vakantiesfeer met dit mooie plaatje Lutje ,jij ook een goede vakantie zomerse groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mag nog een paar maanden wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trek jij er ook op uit Lutje of geniet je gewoonweg van het lekker zalig nietsdoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn vriend heeft nu 3 weken verlof, ik zelf ben nog op ziekenkas, mijn verlof is ergens voor september of oktober?....
    dit jaar ga ik niet naar het buitenland, want ik ga altijd op wandelvakantie, maar dit jaar gaat dit niet

    BeantwoordenVerwijderen