maandag 27 juni 2016

?


9 opmerkingen:

  1. Dit is wel heel moeilijk om te zoeken. Ik zie uil. Die zit heel goed verstopt.
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Lutje. Deze keer gaat het over een uil hé als ik het goed heb. Heerlijke zoekplaatjes zet je hier voor ons neer, en ik hoop dat je een fijne week tegemoet gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh?
    Ik zie niks...
    Ga straks m'n vergrootglas erbij halen...

    Dag!
    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de uil rechtsboven :) Hij zit er gezellig bij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed verstopt die uil.. denk dat de muizen hem ook niet zien.

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb dien uil pas gezien nadat ik wist dat het om een uil ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie een vogel die een uiltje knapt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi .. goeie camouflage voor deze wijsneus! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen